Podrobná osnova kurzu - Vedení zaměstnanců:
Pro poznání vlastního stylu vedení, účastníci vyplňují testy stylu vedení. Příprava konkrétních situací z praxe každého účastníka. Kde není dostatečná praxe, použijeme připravené koncepční případové studie z praxe podobného oboru.
1. Osobnost manažera
2. Životní filosofie a životní paradigmata
3. Stanovení osobních i profesních priorit
4. Základy pozitivního myšlení
5. Systematické plánování času
6. Delegování povinností
7. Motivace týmu, jednotlivců, plánování
8. Typy pracovníků
9. Styly vedení vs. styly řízení
10. Týmové role a jejich využití
11. Efektivní zadávání úkolů
12. Vedení efektivních porad
13. Brainstorming
14. Vedoucí versus manažer
15. Podstata konfliktu, řešení – zdroje, příčina, důvod, pravidla průběhu, reakce účastníků
16. Komunikace s podřízeným, systém pozitivního vytýkání chyb
17. Neverbální komunikace
Workshop – dodatečné otázky a odpovědi