Podrobná osnova kurzu - Vedení zaměstnanců:

Pro poznání vlastního stylu vedení, účastníci vyplňují testy stylu vedení. Příprava konkrétních situací z praxe každého účastníka. Kde není dostatečná praxe, použijeme připravené koncepční případové studie z praxe podobného oboru.


1. Osobnost manažera

2. Životní filosofie a životní paradigmata

3. Stanovení osobních i profesních priorit

4. Základy pozitivního myšlení

5. Systematické plánování času

6. Delegování povinností

7. Motivace týmu, jednotlivců, plánování

8. Typy pracovníků

9. Styly vedení vs. styly řízení

10. Týmové role a jejich využití

11. Efektivní zadávání úkolů

12. Vedení efektivních porad

13. Brainstorming

14. Vedoucí versus manažer

15. Podstata konfliktu, řešení – zdroje, příčina, důvod, pravidla průběhu, reakce účastníků

16. Komunikace s podřízeným, systém pozitivního vytýkání chyb

17. Neverbální komunikace

Workshop – dodatečné otázky a odpovědi