Marketingová komunikace v praxi
Co se v tréninku naučíte:
Získat základní teoretickou i praktickou znalost a orientaci v problematice marketingové komunikace, jako jednoho nástroje marketingového mixu. Pochopit jeho specifický význam při ovlivňování kupního rozhodování spotřebitelů a dosahování dlouhodobého podnikatelského úspěchu firmy na trhu. Zorientovat se především v nových komunikačních kanálech a možnostech jejich uplatnění.
Délka kurzu:
8 hodin (jeden den)
Základní cena kurzu:
3.500 Kč bez DPH
Hlavní témata:
Úvod do marketingové komunikace: - Teoretická východiska marketingové komunikace - Souvislost marketingové komunikace s ostatními nástroji marketingového mixu - Cíle a strategie marketingové komunikace Marketingové nástroje komunikačního mixu - Reklama, podpora prodeje a přímý marketing - Public relations, osobní prodej a sponzoring - Internetová a on-line marketingová komunikace, virální marketing - Guerilla marketing - Buzz marketing Etické aspekty (legislativní rámec a regulace) Plánování marketingové komunikační kampaně - Příprava, realizace, kontrola marketingové kampaně - Tvorba rozpočtu na komunikaci ve firmě - Možnosti měření efektivnosti marketingové komunikace firmy
Poptávka po firemním kurzu na míru |
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.