Mediální komunikace

Co se v tréninku naučíte:

Zasvětit vás do Public Relations (PR) a naučit vás být ještě lepším „píáristou“.
Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní
image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky,
zaměstnanci a médii.

Délka kurzu:

8 hodin (jeden den)

Základní cena kurzu:

3.500 Kč bez DPH

Hlavní témata:

Základní principy myšlení a tvorba nálady
Náplň školení PR:
- V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací
- Kdy je vhodné použít PR a kdy reklamu?
- Jaké nástroje PR je dobré využít?
- Jak propojit PR a internetový marketing.
- On-line PR
- Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube)
- Komunikace s novináři, databáze kontaktů.
- Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní?
- Relevantní informace, mediálně zajímavá témata
- Jak zorganizovat tiskovou konferenci?
- PR články vs. placená inzerce
- Krizová komunikace

Poptávka po firemním kurzu na míru

V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.