Mediální komunikace
Co se v tréninku naučíte:
Zasvětit vás do Public Relations (PR) a naučit vás být ještě lepším „píáristou“. Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, zaměstnanci a médii.
Délka kurzu:
8 hodin (jeden den)
Základní cena kurzu:
3.500 Kč bez DPH
Hlavní témata:
Základní principy myšlení a tvorba nálady Náplň školení PR: - V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací - Kdy je vhodné použít PR a kdy reklamu? - Jaké nástroje PR je dobré využít? - Jak propojit PR a internetový marketing. - On-line PR - Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube) - Komunikace s novináři, databáze kontaktů. - Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní? - Relevantní informace, mediálně zajímavá témata - Jak zorganizovat tiskovou konferenci? - PR články vs. placená inzerce - Krizová komunikace
Poptávka po firemním kurzu na míru |
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.