Péče o zákazníka – cross selling a up-selling
Co se v tréninku naučíte:
- Stát se profesní autoritou pro partnery a odběratele a zákazníky - Využívat postavení autority v praxi jednání o dodávkách, objednávkách a dalším rozvoji spolupráce - Znalosti v merchandisingu převádět do praxe přímo na prodejních plochách - Využít komunikační dovednosti v praxi - Správně vyjednávat a prosadit se v obchodním vztahu - Komunikovat i po uzavření obchodu a tvořit předpoklady pro následnou spolupráci - Zvládat námitky a připomínky
Délka kurzu:
2 x 8 hodin (dva dny)
Základní cena kurzu:
5.600 Kč bez DPH
Hlavní témata:
- Budování autority obchodníka - Opakování prvků Merchandisingu - Druhotný prodej jako základní disciplína jednání s odběrateli - Psychologie prodeje v praxi - Trénink prezentačních dovedností v rámci obchodu - Prohloubení dovedností v oblasti obchodního vyjednávání - Trénink vyjednávacích technik - Praktické využití techniky aktivního naslouchání - Zvládání komunikačních bariér - trénink a cvičení - Komunikační typy – trénink a cvičení - Aktivní naslouchání – trénink a cvičení - Vedení obchodního jednání - Prezentační dovednosti v praxi - Osobní rozvoj v praxi, shrnutí, akční plán
Poptávka po firemním kurzu na míru |
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.