Komunikace na stížnost či reklamaci

Délka školení

Dva dny (16 hodin)

Cílová skupina

Pomocí technik z tohoto kurzu se účastníci naučí změnit postoj zákazníka během reklamace z postoje soupeře na postoj spojence při hledání řešení.

Základní cena kurzu:

5.600 Kč bez DPH

Nejste plátci DPH? Tak jej zbytečně neplaťte a ušetřete 21%! Více informací.

Poptávka po firemním kurzu na míru

Co vás v kurzu naučíme?

  • Jednání se zákazníkem
  • Vyjednávání se zákazníkem
  • Trénink jednání s obtížnými typy zákazníků
  • Zvládání a prevence stresu
  • Pozitivní asertivita
  • Shrnutí, akční plán, závěr

Podrobná osnova kurzu

 

V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.